Διάφορες εικόνες

Σάββατο 14 Μαρτίου 2015

H επιστροφή της θρυλικής "Τσαρίνας" Ιζινμπάγιεβα


                               Γράφει ο Κάρολος Σαργολόγος                                       

Στο δρόμο για το Ρίο η θρυλική "Τσαρίνα" Γιελένα Ιζινμπάγιεβα, μακράν η κορυφαία άλτρια του Επι-κοντώ όλων των εποχών. Η περιλάλητη άλτρια του Γιεβγιένι Τροφίμοφ ανακοίνωσε την βούληση της να τερματίσει την λιοπερίχυτη αθλητική της σταδιοδρομία το 2016 στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο Ντε Τζανέιρο

Η Ρωσίδα δισολυμπιανίκης είναι από τις ελάχιστες αθλήτριες μαζί με τις : Βάλερι Άνταμς (Ν. Ζηλανδία) και Βερόνικα Κάμπελ-Μπράουν (Τζαμαϊκα) που έχει κερδίσει χρυσό μετάλλιο σε Ολυμπιακούς Αγώνες και Παγκόσμια Πρωταθλήματα όλων των ηλικιακών κατηγοριών : Παίδων-Κορασίδων - Εφήβων-Νεανίδων και Ανδρών-Γυναικών. Ταυτοχρόνως είναι η μόνη, η οποία εκτός από τις προαναφερθείσες σημαντικές επιτυχίες έχει στο πλούσιο παλμαρέ της και ουκ ολίγα Παγκόσμια ρεκόρ.

H Γιελένα Ιζινμπάγιεβα

Οι επιτυχίες της Ιζινμπάγιεβα στο θεαματικότερο άλμα, το Επι-κοντώ είναι αναρίθμητες, επιλεκτικά και μόνον, θα αναφέρουμε για του λόγου το αληθές τις πλέον σημαντικές : 

κέρδισε 

1) δύο χρυσά μετάλλια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και 2008 και ένα χάλκινο στους Ολυμπιακούς του 2012,                                                                                                                           

2) τρία χρυσά μετάλλια στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα  Ανδρών-Γυναικών το 2005, 2007 και 2013,                                                                                                                                                           
3) ένα χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006,                                                               

4) χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών το 2006 και ασημένιο μετάλλιο στην αντίστοιχη διοργάνωση του 2002,                                                             

5) 4 χρυσά μετάλλια στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα κλειστού στίβου του 2004-2006-2008 και 2012 και ένα αργυρό το 2003,                                                                                                                   
6) ένα χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου του 2005,                             
7) ένα χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κάτω των 23 ,                                                 

8) ένα χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων το 2001, 

9) ένα χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων το 1999, 

10) 5 φορές νικήτρια σε τελικούς Γκραν -πρι. 

Επιπροσθέτως δημιούργησε 26 Παγκόσμια ρεκόρ,15 στον ανοικτό στίβο και 11 στον κλειστό.    


Η Ιζινμπάγιεβα "εν δράσει" 

Η Ρωσίδα Ολυμπιονίκης διατύπωσε εσχάτως την πρόθεση της να ασχοληθεί με την προπονητική, λέγοντας χαρακτηριστικά : <επιθυμώ να διδάξω επί κοντώ, όχι όμως να αφιερώσω όλη μου την ζωή στο άθλημα, ακολούθως  μίλησε για το πώς ένιωθε όταν αγωνίζονταν και επανέλαβε πώς ακόμη δεν είναι έτοιμη να επιστρέψει στις προπονήσεις>.

Η κορυφαία άλτρια πριν από εννιά μήνες έγινε μητέρα και ακολούθως παντρεύτηκε τον κατά εννέα χρόνια νεώτερο της Ρώσο ακοντιστή Νικήτα Πετίνοφ.

Προσφάτως η Ιζινμπάγιεβα δήλωσε στο Ρωσικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι προτίθεται μελλοντικά να τεκνοποιήσει δυο η τρεις φορές ακόμα και να ολοκληρώσει την αθλητική της καριέρα στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Ρίο το 2016.

Επιπλέον η κορυφαία επικοντίστρια τόνισε : «Παίρνω κάθε διοργάνωση σαν διακοπές ή σαν να κάνω σόλο συναυλία. Όταν ήμουν στον αγωνιστικό χώρο έλεγα στον εαυτό μου ότι κάθε θεατής στις εξέδρες ήρθε στο στάδιο για να δει πώς είμαι και πώς πηδάω ακόμη και αν δεν ήταν αλήθεια. Οι μυς μου και οι σύνδεσμοι δεν είναι ακόμη έτοιμοι για φόρτο προπόνησης. Σίγουρα, θέλουμε περισσότερο χρόνο για να μεταμορφώσω το σώμα μου».

«Μου αρέσουν τα παιδιά και μου αρέσει να παίζω μαζί τους και να τους εξηγώ πολλά πράγματα. Αλλά δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να το κάνω για πολύ. Θα ήθελα να συνεχίσω την παράδοση της σχολής επί κοντώ του Τροφίμοφ στη γενέτειρά μου, αλλά δεν είμαι έτοιμη να αφιερώσω όλη τη ζωή μου στο άθλημα. Έχω οικογένεια, σύζυγο και τώρα ένα παιδί. Είμαι μόνη, αλλά ίσως στο μέλλον να έχω δύο ή τρία παιδιά ακόμη. Απλά δεν θα είναι σε θέση να ζουν σε τέτοιο τρελό καθεστώς», κατέληξε η Ιζινμπάγιεβα. 
www.hitwebcounter.com Αριθμός Προβολών ανάρτησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου